Ενημέρωση για κάθε ενδιαφέρον ή σοβαρό θέμα, 24ώρες το 24ώρο, 7ημέρες την εβδομάδα. Συντονιστείτε μαζί μας!

rss rss
rss rss


Αρχομένου του Θέρους και των αναμενόμενων ορδών από Ρωσίδες, ας προπονηθούμε!!!
Aν δεν την ρίξεις, μπορείς τουλάχιστον να ανοίξεις κουβέντα...
Η καλή μέρα από την αρχή φαίνεται , έτσι αν κάνετε την αρχή με μια έξυπνη ατάκα θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να την ρίξετε!

Αν σπάσει ο πάγος μεταξύ σας τότε είναι στο χέρι σας να προχωρήσετε αλλά να ξέρετε ότι ....

ο τρόπος που θα χειριστείτε την κατάσταση παίζει το σημαντικό ρόλο.
Να θυμάστε ότι ο τρόπος που θα το χειριστείτε παίζει μεγαλύτερο ρόλο!
1.) Είσαι κουρασμένη; (Όχι) - Θα έπρεπε! γιατί όλη μέρα στριφογυρνούσες στο μυαλό μου..
2.) Ωραίο φόρεμα. Θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο κρεμασμένο στο δωμάτιο μου.
3.) Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;
4.) Γάμα με αν κάνω λάθος, αλλά Ανδρομέδα δεν λέγεσαι;
5.) Αν ήμασταν σκιουράκια θα έβαζα ένα φουντούκι στην τρύπα σου.
6.) Αυτό το φόρεμα φαίνεται σπουδαίο επάνω σου! Επίσης και εγώ επάνω σου καλά θα έδειχνα!
7.) Μιλάς σε αγνώστους; όχι; τότε να σου συστηθώ, λέγομαι Ρούλης.
8.) Ε, μωρό, θες να φάμε πίτσα και να γνωριστούμε; όχι; γιατί δεν σου αρέσει η πίτσα;
9.) Θες να παίξουμε το λιοντάρι; γονάτισε στα τέσσερα και φάε το κρέας μου.
10.) Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ!
11.) Θες να κάνουμε μαθηματικά; Θα προσθέσουμε εμένα και σένα, θα αφαιρέσουμε τα ρούχα μας και θα πολλαπλασιαστούμε!
12.) Ξέρεις τι μου αρέσει γύρω από σένα; Τα χέρια μου!
13.) Είμαι δωρητής οργάνων σώματος, μήπως σου χρειάζεται τίποτα;
14.) Είσαι τόσο γλυκιά, ώστε μόλις σε είδα έπαθα τερηδόνα
15.) Α, ώστε εσύ προκαλείς το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας
16.) Μήπως έχεις τηλεκάρτα; θέλω να πάρω την μητέρα μου και να τις πω ότι μόλις τώρα βρήκα την γυναίκα των ονείρων μου
17.) Πιστεύεις στον Θεό; ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου
18.) Μοιάζεις με την τρίτη γυναίκα μου, τι; πόσες φορές παντρεύτηκα; Δύο
19.) Λέγομαι και "καφές" γιατί θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα
20.) Ο πληθωρισμός δεν είναι το μόνο πράγμα που σηκώνεται εδώ πέρα
21.) Ξέρεις ότι είμαι μάγος; Λοιπόν, θα έρθεις στο σπίτι μου, θα το κάνουμε και μετά θα εξαφανιστείς!
22.) Έχω και μια ρομαντική πλευρά. Πάμε στο δωμάτιο μου να δούμε αν θα την βρεις;
23.) Είσαι σαν τη gillete ( ξυριστική μηχανή ) (Γιατί;) Ότι καλύτερο για τον άνδρα!
24.) Έχασα το πάνινο αρκουδάκι μου. Θα κοιμηθείς εσύ μαζί μου;
25.) Bond. James Bond


Συνολικές προβολές σελίδας



Επικοινωνήστε μαζί μας : troikanoi@gmail.com
Troikanoi.gr
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com