Αλαλούμ επικρατεί με το θέμα της βαθμολόγησης της Φυσικής. Πολλοί
γονείς δηλώνουν έτοιμοι να προσφύγουν στο...Συμβούλιο της Επικρατείας
ζητώντας ακύρωση της βαθμολόγησης , λέγοντας ότι η ανατροπή οδηγιών
δημιουργεί προϋποθέσεις ακύρωσης της βαθμολόγησης.
Όπως λένε στο «Θέμα» εκπρόσωποι της Ενωσης Ελλήνων Φυσικών το mail
τους έχει κατακλυστεί από αιτήματα γονιών που ζητούν βοήθεια και θέλουν
να σταματήσει η άδικη βαθμολόγηση των γραπτών. Σύμφωνα με στοιχεία
τρία στα τέσσερα γραπτά έχουν βαθμολογηθεί με βαθμούς κάτω από τη βάση
ενώ η Ένωση σε ανακοίνωση της ζητεί «συγνώμη» από τους υποψηφίους που
κάποιοι συνάδελφοί τους επέλεξαν τέτοιας δυσκολίας θέματα.
Οι φυσικοί τονίζουν μάλιστα ότι η ψυχολογική επίδραση από τις
παλινωδίες του υπουργείου Παιδείας επηρέασαν και τις επιδόσεις τους στα
μαθηματικά, που ήταν και το επόμενο μάθημα. Δεν είναι λίγοι αυτοί που
μιλούν για αδικία σε βάρος όσων έλυσαν το επίμαχο θέμα και δυσκολεύτηκαν
λόγω του επιστημονικού λάθους, χάνοντας περισσότερο χρόνο, οπότε και
τους έλλειψε από το να λύσουν την επόμενη ερώτηση.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, όπως έλεγαν νομικοί, το ΣτΕ μπορεί να
κρίνει όχι την ουσία του θέματος, καθώς δεν είναι αρμόδιο για τα φυσικά
ζητήματα αλλά για τις πράξεις της διοίκησης και εν π προκειμένω τις
αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας και της Κεντρικής Επιτροπής εξετάσεων.
Μετά τις δηλώσεις Πανάρετου για απειρία της υπηρεσιακής υπουργού
Φρόσως Κιάου η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και πρώην υφυπουργός Παιδείας Εύη
Χριστοφιλοπούλου κάνει λόγο στην ουσία για αναγκαιότητα παραμονής του
κ. Μπαμπινιώτη στο υπουργείο Παιδείας.
«Δεν αλλάζεις υπουργό Παιδείας εν μέσω Πανελλαδικών Εξετάσεων»
δήλωσε στο «Θέμα» η κ. Χριστοφιλοπούλου, σχολιάζοντας το αλαλούμ που
έγινε με το θέμα της Φυσικής.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας
Φροντιστών Ελλάδας Γιάννης Βαφειαδάκης κάνει λόγο για βεβιασμένη και
άστοχή ενέργεια από πλευράς υπουργείου Παιδείας να εκδώσει την πρώτη
οδηγία για τη Φυσική την περασμένη Παρασκευή, χωρίς να εξετάσει συνολικά
το θέμα. Σε κάθε περίπτωση επισημαίνει ο εκπαιδευτικός ότι τα θέματα
της Φυσικής ήταν ιδιαίτερα δύσκολα , με αποτέλεσμα η συνολική
βαθμολόγηση στα περισσότερα γραπτά να είναι χαμηλή.
troikanoi.gr